Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за пистов ремък на 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за пистов ремък на 1,9 JTD

    Здравейте колеги,имам въпрос относно пистовия ремък и неговите ролки съответно.
    Днес след като се прибирах от работа минах през един голям и дълбок гьол и пред блока долових сранен шум и свистене откъм ремъците на мотора.Като вдигнах капака се схванах,пистовия беше целя на конци и е на косъм да се скъса.Въпроса ми е мога ли да го срежа и така да я закарам до сервиза или да я дърпам с въже.Предполагам,че ролката е блокирала в
    гьола и е направила тази беля.

    п.с.Всички ремъци и ролки са на Dayco сменени преди 10к.
    ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

  • #2
    Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
    Здравейте колеги,имам въпрос относно пистовия ремък и неговите ролки съответно.
    Днес след като се прибирах от работа минах през един голям и дълбок гьол и пред блока долових сранен шум и свистене откъм ремъците на мотора.Като вдигнах капака се схванах,пистовия беше целя на конци и е на косъм да се скъса.Въпроса ми е мога ли да го срежа и така да я закарам до сервиза или да я дърпам с въже.Предполагам,че ролката е блокирала в
    гьола и е направила тази беля.

    п.с.Всички ремъци и ролки са на Dayco сменени преди 10к.
    може, няма да имаш хидравлика, алтернатора няма да зарежда
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      За Dayco само лоши неща чувам.Егаси боклука е това.Аз за това залагам само на Continental
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #4
        re

        Колега той не върти ли и водната помпа няма ли да загрей колата?Акумолатора ми е 60aH ще го скапя докато е закарам без алтернатор,и няма ли да се получат други гафове ако я карам 3км. до сервиза
        ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
          Колега той не върти ли и водната помпа няма ли да загрей колата?Акумолатора ми е 60aH ще го скапя докато е закарам без алтернатор,и няма ли да се получат други гафове ако я карам 3км. до сервиза
          помпата е от ангренажа, на акумулатора няма да му стане нищо, просто карай без фарове и без музика и без парно, изключи всички консуматори, макар че за три километра и да не ги изключиш все тая.
          Най- големия проблем ще ти е волана
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:27.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            re

            Забравих да кажа,че на оптяжната ролка болта видимо беше изхвръкнал на вън с няколко милиметра.Дайте и препоръки на каква марка ремък и ролки да се спра този път,че направо съм полудял.
            ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
              Забравих да кажа,че на оптяжната ролка болта видимо беше изхвръкнал на вън с няколко милиметра.Дайте и препоръки на каква марка ремък и ролки да се спра този път,че направо съм полудял.
              Вероятно това е причината за скъсване, излизане от съосие, не в ремъка или в блокирала ролка, ако например са забравили да го стегнат добре или нещо друго
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                На мен също на една от ролките на пистовия болта е излязъл с около 1см,13 000км никакви ядове.А декември в студените дни по цял ден и по цяла нощ е работила на място.Аз след 6 месеца ще сменям ангренаж и пистов,мисля да заложа на най-доброто Continental
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                  На мен също на една от ролките на пистовия болта е излязъл с около 1см,13 000км никакви ядове.А декември в студените дни по цял ден и по цяла нощ е работила на място.Аз след 6 месеца ще сменям ангренаж и пистов,мисля да заложа на най-доброто Continental
                  Ако имаш проблем с нещо, което се задвижва от ремъка и GOD - тинентал няма да ти го компенсира.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
                    Колега той не върти ли и водната помпа няма ли да загрей колата?Акумолатора ми е 60aH ще го скапя докато е закарам без алтернатор,и няма ли да се получат други гафове ако я карам 3км. до сервиза


                    ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:07 ----------

                    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                    На мен също на една от ролките на пистовия болта е излязъл с около 1см,13 000км никакви ядове.А декември в студените дни по цял ден и по цяла нощ е работила на място.Аз след 6 месеца ще сменям ангренаж и пистов,мисля да заложа на най-доброто Continental
                    Аз пък залагам на DAYCO с това излиза и от завода !
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                      .А декември в студените дни по цял ден и по цяла нощ е работила на място.
                      Просто от любопитство: защо?


                      Comment


                      • #12
                        re

                        Едва ли ще сложа повече Dayco,на 10к ремъка е леш ролката блокирала ебаси.Утре ще го снимам и ще го пусна да го видите какво е останало от ремъка,а и болта на ролката как е изхвръкнал.
                        ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
                          Едва ли ще сложа повече Dayco,на 10к ремъка е леш ролката блокирала ебаси.Утре ще го снимам и ще го пусна да го видите какво е останало от ремъка,а и болта на ролката как е изхвръкнал.
                          Ролката едва ли е блокирала заради неподходящ ремък. Но ремъкът с много голяма вероятност се е скъсал заради нея. Тъй че дали ще сложиш dayco или continental не е от такова значение, както да си оправиш чакръците, които се задвижват от ремъка.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение


                            ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:07 ----------



                            Аз пък залагам на DAYCO с това излиза и от завода !

                            Явно онова DAYCO,с което е излязла от завода няма нищо общо с това DAYCO което е в момента на пазара.Прочетох във форума и други теми за пистов на 156.И други колеги се оплакват че се късат на 10к,че даже и на по малко.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #15
                              И цялата тая "драма" просто защото най-вероятно я няма кората под двигателя дето струва около 60-70лв. но върши важна работа!
                              Alfa Romeo Giulietta 170hp

                              Comment

                              Working...
                              X